poprostu lubie koty

11 komentarzy:

dope pisze...

ciekawe ze podoba mi sie to zdjecie .. chyba nie twoje :P

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcie. Pozwolisz, że sobie je "zawezmę"? Ja uwielbiam koty. Liwia

gregor cwiek pisze...

Oczywiscie Liwiu. pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

No tak, zapomniałam o pozdrawiam :) L

drshaman pisze...

Kot jest ,,wypasiony" że tak się wyrażę!!!

panq pisze...

fajne, no udany "szot" ;)

ra-ski pisze...

hmmm..ALF też lubi koty...he he .
pozdro..

dope pisze...

chyba gdzies widzialem juz to zdjecie ...
chyba w przeszlosci!!!!!!!!!!!!!!
WTF

drshaman pisze...

Gregor robi coś o czym zawsze marzyłem ale nigdy nie miałem czasu- ,,Codziennie jeden post wstecz" To zajebista idea. Po roku jakieś fotki sprzed 6 lat. Jakieś krople wody, zachody słońca, ludzie, drzewa, drzewa, drzewa, fotki prawdziwe, fotki próbne, era koleżeńska, era wsparcia, era pradawna, era prawdziwa

Notme pisze...

no, no extra foteczka Grzegorz :)))

dope pisze...

ciekawe czy gregor ozyje,,,,,,,,,,